با کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۱ حضور و استقبال مجدد نمازگزاران ومومنین از حضور در برنامه های مذهبی مسجد النبی (ص) امیرآباد شمالی یادآور سال های قبل از کروناست. برگزاری منظم وباشکوه نمازهای جماعت صبح ، ظهر وعصر و مغرب وعشاء، در کنار جلسات قران […]

تفسیر قرآن
تفسیر قرآن حجت الاسلام اکبری

با کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۱ حضور و استقبال مجدد نمازگزاران ومومنین از حضور در برنامه های مذهبی مسجد النبی (ص) امیرآباد شمالی یادآور سال های قبل از کروناست.

برگزاری منظم وباشکوه نمازهای جماعت صبح ، ظهر وعصر و مغرب وعشاء، در کنار جلسات قران خوانی ، تفسیر وسخنرانی مذهبی حال وهوایی دیگر را به مسجد النبی(ص) امیر آباد شمالی بخشیده است. همه روزه برنامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری در خصوص احکام و شرح و تفسیر سوره مبارکه قیامت بعد از نماز جماعت ظهر و عصر برای نمازگزاران و روزه داران محترم مسجد برگزار می شود.

اگرچه براساس برنامه ریزی های انجام شده حفظ و رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی درمسجد النبی (ص) امیر آباد شمالی همچنان با دقت اجرا می شود اما حضور چشمگیر مومنین در این سال جلوه های متفاوتی نسبت به دوسال گذشته دارد.