حجت الاسلام والمسلمین اکبری

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: به حمد الله اهالی محترم محله امیر آباد استقبال خوبی از این اقدام انسان دوستانه داشته اند وکمک های قابل توجهی به صورت نقدی و همچنین اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان درمسجدالنبی جمع‌آوری شده است و این حرکت مردمی و خودجوش در این مسجد،همچنان ادامه دارد.
حجت الاسلام والمسلمین «ابراهیم اکبری» در گفت‌و‌گو با روابط عمومی مسجد النبی ، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی مساجد استان تهران به منظور کمک رسانی منسجم‌تر به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر در کشورمان، گفت: استان تهران به عنوان استان معین در کمک به سیل زدگان استان خوزستان انتخاب شده است از این رو سه شنبه (۲۰ فروردین ماه) جلسه هم اندیشی با حضور ائمه جماعات مساجد تهران در سالن محراب مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.

امام جماعت مسجد النبی افزود: مدیران مرکز رسیدگی به امور مساجد و ائمه جماعات مساجد تهران در این نشست هم اندیشی، با اشاره به جمع آوری کمک های گسترده در این خانه های خدا برای یاری رسانی به آسیب دیدگان در عید نوروز، بر لزوم ارسال این کمک ها از طریق سازمان های مربوطه تاکید کردند.

وی در ادامه با اشاره به جمع آوری کمک های مردم در مسجد النبی خیابان کارگرشمالی تهران، خاطرنشان کرد: تاکنون اقلام مورد نیاز از سوی نمازگزاران این مسجد جمع آوری شده است و این حرکت مردمی و خودجوش، همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام اکبری افزود: ما بخش نخست کمک های جمع آوری شده را در روز ۲۴ فروردین ماه ارسال کردیم وامیدواریم هرچه زودتر به دست آسیب دیدگان سیلاب های اخیر برسد.

امام جماعت مسجد النبی خاطر نشان کرد: مردم شریف ،متدین و بزرگوار ایران همیشه یاری گر نیازمندان و آسیب دیدگان بوده وهستند و پس از وقوع سیلاب های اخیر در کشورمان نیزاین روحیه همدلی وانسان دوستی را باوجود شرایط سخت اقتصادی نشان دادند وهمدلی مردم در کنار نیروهای امدادی ،جهادی ،سپاه ، ارتش ، دولت برای کمک به هموطنان سیل زده موجب یاس و ناامیدی تفرقه اندازان ودشمنان خارجی وداخلی شد.

جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان در مسجد النبی (ص)ادامه خواهد داشت